Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Nakhon. Meer weten? Ontdek meer
Naomi
6 jun 2026 om 22:01
I love the bame full of ingredients
Ness
6 jun 2026 om 15:01
Eten was lekker en best snel bezorgd thx
ronny
31 mei 2026 om 14:47
het was heel lekker. Jammer dat we niet alles kregen wat we besteld hadden maar dat is nog goed gekomen.
Kiërra
26 mei 2026 om 21:59
OVER DE HELE LIJN SLECHT. de gerechten waren volledig smakeloos. De kerriesaus was gewoon water, groenten leken goedkope diepvriesgroenten en waren niet gaar, de kip was overal kurkdroog. Dit heeft NIETS met Thaise keuken te maken.
Geert
24 apr 2026 om 21:38
Top!
ronny
19 apr 2026 om 15:04
is altijd heel lekket en verzorgd thuisgebracht.
Marleen
8 mrt 2026 om 19:26
Deze keer niet tevreden in de nasigoring weinig rundsvlees en sommige stukken nog rauw vanbinnen en in de bami helemaal geen rundsvlees
Bieke
21 feb 2026 om 12:49
de kippenballetjes waren veel te lang gebaken, waren heel hard en sommige zelfs licht verbrand. de rijst was zeer basic...
Marcilene
18 feb 2026 om 0:08
De rijst was niet erg smakelijk en de kip was droog.